недеља, 21. јул 2019.

TESTENINA




























Dragoljub je jestiva lekovita biljka, koristi se u kulinarstvu, upotrebljivi  su svi nadzemni delovi biljke,  list, cvet i zrelo seme.
Na poklon sam dobila velike  školjka testenine, i testenine u bojama Italijanske zastave. Školjke  mogu da se pune na razne načine, a ja sam testeninu napunila testeninom odnosno špagetama i niko se nije bunio, sa tanjira je nestalo sve za čas. 

Potrebno je :


  • 500g špageta, 
  • 300g sitnog sira, 
  • 2 dl kisele pavlake,
  • 10 kašika ajvara,
  • 4 čena belog luka, 
  • 2 kašike ulja, 
  • 1 kašičica mlevene ljute paprike i
  • origano po ukusu.


Velikih školjki sam imala šest  komada i šaku testenine sa Italijanskim bojama. Za ovaj put sam skuvala tri školjke i pola šake sečene testenine sa bojama Italijanske zastave.

Priprema:

Špagete, školjke i sečenu testeninu obariti procediti ali nemojte ispirati.
Špagetama dodajte, sir, kiselu pavlaku, ajvar, sitno seckan beli luk, ulje, mlevenu papriku i po ukusu origano.
Obarene školjke napuniti ovom smesom. Dekorisati po ukusu.
Ove velike školjke bi bile još bolje da su punjene mlevenim mesom ali i sa ovom smesom su odlične.

Нема коментара:

Постави коментар