четвртак, 11. јул 2019.

Pita sa jabukama











Pita koja se pravi od jabuka petrovača služi se na veliki srpski praznik PETROVDAN koji se obeležava 12. jula. Naravno da možete koristiti i druge sorte jabuka ako nemate petrovače, ja nisam imala petrovače, ali pita je preukusna.


Potrebno je:

  • 500 g tankih kora za pitu,
  • 1,5 kg jabuka,
  • šećer po ukusu,
  • griz i
  • ulje.


Priprema:

Uzmite po tri kore svaku poprskajte sa malo ulja, rendane jabuke pomešajte sa šećerom ja sam.na ovu kolicinu rendanih jabuka dodala 8 kašika šećera i 4 kašike griza i naravno ko voli vanilin šećer.
Na pripremljene kore rasporedite smesu, urolajte i tako redom dok sve ne potrošite. Tepsiju podmažite rernu zagrejte i pecite pitu dok lepo ne porumeni.
Ja sam.pitu posula šećerom u prahu.
Ali takva kakva jeste uz kugle sladoleda od vanile je bozanstvena.

Нема коментара:

Постави коментар