недеља, 14. јул 2019.

Komšijske priče

Pristavila sam kafu, dođi, imam svašta da ti ispričam...

 Napravila sam odličan kolač, dopašće ti se sigurno a daću ti i knjigu da pročitaš.
 Stižem. Jaooooo Ruže, Lili Mičam! Da, znaš da ja ne volim dva puta da čitam jednu te istu knjigu. Ruže sam prvi put čitala pre par godina, sada ponovo obnavljam gradivo. Jednom kada pročitam knjigu više joj se ne vraćam, ovaj put sam napravila izuzetak. Otkud to? Što je ova knjiga tako posebna? Volim ruže ovde su posebne crvene i bele. Šta u knjizi predstavljaju crvene i bele ruže? Ruže su priča o borbi, ljubavi i žrtvovanju. Ajde uzmi kolač.
 Napisala sam ti i recept.
 Evo ti, svojeručno napisan.

Saher kolač 

Potrebno je: 

  • 7 jaja, 
  • 150g putera,
  •  125g šećer u prahu, 
  • 200g crne čokolade,
  •  1 kesica vanilin šećera,
  •  125g kristal šećera,
  •  malo soli, 
  • 150g brašna i 
  • 200g džema od kajsija. 
Glazura: 

  • 200g crne čokolade i 
  • 4 kašike ulja
Priprema:

 Rastopiti crnu čokoladu (na pari). U drugom sudu, pomešati omekšan puter, šećer u prahu i vanilin šećer. Mešati dok se ne stvori kremasta masa. Masi dodavati jedno, po jedno, žumance, uz stalno mešanje, dok se masa ne izjednači. Zagrejati rernu na 180 C stepeni. Tepsiju četvrtastu obložite papirom za pečenje. U posednom sudu, belancima dodajte prstohvat soli i šećer i mutite mikserom, dok se ne napravi čvrst sneg. U masu čokolade i žumanaca, dodajte naizmenično po kašiku belanaca i brašna, uz blago mešanje. Dobijenu masu izlijte u sud za pečenje. Pecite oko 1 sat. Kad je kora za kolač gotova, izvadite je da se ohladi. Ohlađenu koru za kolač , rasecite uzdužno . Donju koru premažite džemom od kajsije. Preko namaza, stavite gornju koru. Gornju koru, takođe, premažite džemom od kajsije, kao i spoljnu ivicu. Čim se čokolada sa dodatom ulja istopei odmah sipati glazuru preko kolača, i brzim potezima premazati ceo kolač Ostaviti da se glazura osuši na sobnoj temperaturi, uzmite okruglu modlu i vadite okrugle kolačiće ili jednostavno isecite na kocke. U svakom slučaju je odlično.

 Znaš ako te ikada uvredim poslaću ti crvenu ružu kao znak traženja oproštaja. A ako ja nekad primim takvu istu, vratiću ti belu ružu da pokažem kako sam ti oprostila. Ne zasmejavaj me, znamo se trideset godina. I da ti kažem, volim ja cveće ali u tvom vrtu, više ja volim dobru tursku slađu kafu i kolače.

Нема коментара:

Постави коментар