недеља, 14. јул 2019.

Komšijske priče

Sve servirano,
Šta prvo da uzmem kafu ili kuglof?
A mogla bi malo i da mi zapakuješ, da ponesem za kasnije.
Ili još bolje nemoj mi pakovati doćiću na kafu i kuglof i popodne.
Napisala sam ti recept, lepo za popodne ti napravi kuglof i skuvaj kafu dolazim ja kod tebe.
Evo ti recept.

Potrebno je:

  • 4 jaja,
  • 250 g brašna,
  • 200 g višanja,
  • 100 ml ulja,
  • 150 g šećera,
  • rendana kora limuna,
  • 1 vanilin šećer i
  • pola praška za pecivo.
Priprema: 

Umutiti jaja sa šećerom, dodati brašno i prašak za pecivo, koricu limuna, ulje, vanillin šećer i sve lepo izjednačiti. Kalup za kuglof podmazati i posuti brašnom ako nemate silikonski kalup na dno razbacati malo višanja, pokriti sa nekoliko kašika umućenog testa, pa opet višnje, pa testo i sve tako dok ne potrošite sav materijal. Odozgo na vrh stavite višnje. Peci te na 180 stepeni oko 30 minuta.

Nemam kalup za kuglof? Kako da ga napravim? Daću ti ja moj. Nemam višnje? Nema veze ne moraju višnje mogu i trešnje, imaš ogromnu trešnju. Dobro onda, vidimo se popodne, ako ne ispadne dobar kuglof biće kafa nju odlično kuvam, serviraću ti ratluk.... Ponesi malo i kuglofa. Znala sam .....

Нема коментара:

Постави коментар