субота, 9. мај 2020.

Hleb







 Možda malo neobična kombinacija brašna za pečenje hleba, ali ja sam probala  ovu kombinaciju i meni se dopala a što je najvažnije i ukućanima. Pirinčno brašno je kad  se mesi poput vlažnog peska, pa još kad sam dodala raženo brašno pomislila sam kako će ovo izgledati kada se ispeče.....

Potrebno je:
  • 500g pirinčanog brašna,
  • 500g raženog brašna,
  • 1kašikica soli
  • 1 kesica suvog kvasca,
  • 1dl ulja,   
  • mlaka voda po potrebi,
  • 1 kašika sirovog peršunovog lišća i
  • 1kašika susama.

Priprema:

U posudu sam usula brašno od pirinča pa dodala  3dl vode, suvi kvasac, so,ulje,  raženo brašno pa još  mlake vode da dobijete srednje tvrdo testo, peršunov list i susam. Pa sve dobro sjedinila.
Ostavila malo da odstoji, uključila rernu na 200 stepeni, u tepsiju stavila papir za pečenje, oblikovala nekako dve veknice i stavila da se peče.  Pečen hleb izvadila iz rerne, drvenim štapićem sam ga bockala da vidim da li je pečen, poprskala ga malo mlakom vodom, prekrila krpom i ostavila do ujutru da se hladi.  


Нема коментара:

Постави коментар