субота, 7. мај 2022.

Han, Volkodav

 25.04.2022. godine

11 meseci
Han Volkodav

Volkosob- vuk,pas


Tamo negde među zvezdama,


Na nebeskom svodu, jedna majka svaku noć posmatra zvezde i traži svoju najsjajniju zvezdu među zvezdanim nebom. Nekada je noć tako crna ali ona i tada traži svog anđela na nebu. Gleda i gleda....
Grli Hana, jer i Han sa njom posmatra i traži svog voljenog Petra.
On se oglašava zavijanjem a nesrećna majka suzama rosi lice, u tihoj noći prolama se jecaj. Žaštoooooo
Počeo je vetar da duva, fijuče, Han zavija a majka plače i tako iz noći u noć....
11.05.2021.godine
Vetar duva i stvara neobičan osećaj hladnoće , hladnoća se uvlači u kosti, a zavijanje stvara kod čoveka jezu, ne sluti na dobro . On zavija noćima pomislili biste da ste na planini i da vuk zavija.
Han je volkodav....
Ko u ovoj priči koga više voli, Han Petra ili Petar Hana. Mrtva trka, kažu kakav gazda takav i pas. Han je jak, krupan, snažan na prvi pogled opasan, ali samo na prvi pogled.... Kad voli voli svim srcem , ljubomoran je, ne želi da ljubav deli sa drugim psom. Tu noć kada je Petar otišao Han je zavijao, kao da je predosećao opasnost, kažu da životinje osete. Ali da se vratim malo unazad on je znao što mi nismo, znao je da oseti ko je prijatelj a ko nije. Njegov gazda to nije znao, verovao je ljudima, mnogo im je verovao, ali to je moja krivica ja sam ga tako vaspitala, sada vidim da je to bilo pogrešno ili možda nije, takav se rodio jedne hladne zimske noći na Katolički Božić, 25.12.1989. godine. U svitanje novoga dana u 4 sata i 20 minuta.
Rodio se karlično, u pitanju je bio i njegov i moj život, preživeli smo tu noć. Ali kako preživeti sve ovo posle 25.05.2022. godine.
Ja sam ga naučila da ono što ne poželi sebi ne poželi ni drugima, ako j kriv da prihvati krivicu, ako nije da se bori za istinu, i da je neko tu ko će mu uvek pomoći. Sve se kažu može oprostiti ali izdaja nikada. Kad oprostiš sebi, oprostićeš i drugima .
Petar je uvek imao svoj stav po pitanju pasa, govorio je o očuvanju vrste, mi smo se često sukobljavali po pitanju toga.....
Jednu noć, moj sin počne da priča o ukrštanju volkodava i vuka.
Volkosob- vuk,pas
Ja mu kažem, ma šta pričaš, opet si čitao neku naučnu fantastiku,
Voleom je da čita knjige.
Pitam ga šta bi se tim ukrštanje dobilo,šta bi to bilo ni pas ni vuk.
On reče, savršenstvo.
Savršenstvo ne postoji, zar ne misliš da će doći do genetske mutacije. On reče, ne, dobili bi savršenog psa, pa Han je savršen rekoh mu ja. On mi na to odgovori dobili bi snažnog psa, jakog , pametnog, odanog , vernog . Petre pa te osobine ni većina ljudi nema. Ma meni je Han savršen. Savršen, neće da me sluša, radi po svome, vuče me za haljinu , balavi mi rukav, ali ja ga volim takav kakav jeste, neposlušan prema meni, normalno sluša samo svoga gazdu.
Petar mi na to reče, znaš li da vuk spava sa jednim otvorenim okom, uvek je na oprezu, ali je veran do kraja života.
Strah ljude menja u strahu su velike oči, ali ma koliko se bojiš uvek reci istinu i samo istinu. Dobro mama, ti si me rodila, znaš da nikada krivicu ako sam ja kriv ne bih svalio na drugoga. Znam Petre.
Sećaš se mama kada sam bio mali, i nisam mogao da se izborim sa nekim probletomima, znam, znam......
Rekao bi videćete vi kada moja mama dođe
Čekaj moram i ovo da ti kažem .Ajde reci....
Vuk je dvadeset pet posto pametniji od najpametnijeg psa.
Šta hoćeš time da kažeš, da su neki ljudi kao vuci.


Razumela mama poruku
Kada je vučica povređena, to postaje vrhunac njene žestine, jedina se bori protiv zlog duha.


Nastavak sledi, ovo nije kraj ovo je tek početak........

Нема коментара:

Постави коментар