субота, 25. јун 2022.

Pita sa jabukama


Prelepe jabuke sam dobila od drugarice, Plazma keks sam osvojila na nagradnoj igri 35 
kutija, kofer i vaučer za putovanje. Napravila sam pitu, koja  ne izuskuje mnogo truda i rada. Pravi se jako brzo. Ja sam već napomenula da ne volim dugo da se zadržavam u kuhinji. Postoji osoba u mome životu, koja je uvek bila rumena kao jabuka, a ja sam ga zvala kruško mamina. 



Potrebno je: 

500g tankih kora, 
1 kg jabuka, 
4 kašike mlevenog Plazma keksa, 
4 kašike šećera
2 kesice vanilin šećera.
Za posipanje šečer u prahu.


Priprema:


U pakovanju obicno ima 12 kora i ja pravim četiri rolne.
Jabuke narendati, ja koru nisam ljuštila.
Uzeti po tri kore za svaku rolnu  prskati sa malo ulja i slagati jednu preko druge.
Na trecu koru na jednom kraju staviti narendane jabuke bez cedjenja soka, pošećeriti  posuti kašikom Plazma keksa i vanilin šećerom. Urolati. Pitu ređati u okruglu tepsiju u krug, može ne brinite neće se lomiti.Izvaditi iz rerne, prekriti suvom krpom i ostaviti da se prohladi.
Prohladjenu pitu, posuti šećerom u prahu.
 

Нема коментара:

Постави коментар