недеља, 26. јун 2022.

Pogača, kruško mamina









26.06.2022.

Obična pogača, samo naizgled je obična ali je sasvim neobična, napravljena, ispečena i ukrašena kruškama. Kruške mi doneo Petrov drug. Ja sam mome sinu kada je bio jako mali tepala kruško mamina. Kada je porastao u šali je znao reći ja sam kruškica mamina. Eh moj Petar...
.

Potrebno je:


  • pola kockice kvasca,
  • 1 kašičica soli,
  • 1 kašičica šećera,
  • 500g brašna i
  • mlaka voda.


Priprema:


Kvasac razmutiti sa malo mlake vode, šećerom i malo brašna pa ostaviti da nadođe. U vanglu nasuti brašno, nadošli kvasac i so. Vode dodati toliko da dobijete srednje gusto testo,mesiti dok ne počne da se odvaja i ne lepi za prste,ako treba dodajte jos brašna. Ostaviti testo da naraste. Premesite, formirajte pogaču, tepsiju podmažite i pospite brašnom. Rernu zagrejte, pogaču u tepsiji ostavite još malo da raste i pecite dok lepo ne porumeni. I miris i ukus i izgled…..

Нема коментара:

Постави коментар