уторак, 21. јун 2022.

Pita sa crvenim ribizlama








Verovali ili ne završila sam prvi deo knjige " VRATIĆU SE MAJKO" imala sam utisak da mi iza leđa stoji moj sin Petar i diktira mi šta da napišem. Ponekad bi se našalio sa mnom pa bi mi izdiktirao i neki recept. Petar je jako lepo pisao pesme, svaka strofa je bila rima. Uvek sam mislila ako ikada nešto napišem da će to biti knjiga jednostavnih recepata koji se brzo i lako prave, jer ja ne volim da se dugo zadržavam u kuhinji. Ali eto nije ispalo tako.

 
Pita sa crvenim ribizlama

  • 500g gotovih kora, kupovnih za pitu
  • 3 jaja,
  • 10 kašika šećera,
  • 10 kašika mlevenog Plazma keksa,
  • 2 dl jogurta,
  • 10 kašika ulja
  • 2 vanilin šećer l
  • voće po želji (što više voća, to će kolač biti sočniji) ja sam na poklon dobila crvene ribizle to sam i stavila oko 1 kg.


Priprema:


Dobro umutite jaja, šećer, , ulje, vanilin šećer , jogurti na kraju dodajte Plazma keks.
Dve spojene kore sa malo ulja, znači staviti prvu koru premazati uljem pa preklopiti drugom korom koru premazati sa nekoliko kašika smese, staviti preko smese još jednu koru, pa smesu i na kraju rasporediti pošećerene ribizle. Stavite šećer po ukusu ja sam na 1 kg ribizli dodaladeset kašika šećera.
Rasporediti potom oprane i pošećerene ribizle i smotati polako. Spoljašnje krajeve prvo saviti prema unutra pa tek onda motati kako fil ne bi curio)
Pažljivo prebaciti u tepsiju obloženu papirom za pečenje. I tako redom dok ne potrošite kore, fil i ribizle.
Pitu peći u zagrejanoj rerni na 180℃ 35 minuta.

Нема коментара:

Постави коментар