четвртак, 16. април 2020.

Keks, šta se sprema i čita u karantinu


Mada ja retko slušam savete drugih, da kažem skoro nikada, ovaj put sam ipak poslušala prijateljicu.
Prvo recept pa onda slike! U stvari malo sam preradila jedan recept, dodala sam jedan novi sastojak sve ostalo je isto.
Šta se čita?
Izabela Aljende
Kći sreće i Portret u sepiji.
Porodična saga, sam kraj 19 veka, potraga za precima .....
Od mene toliko, topla preporuka, putujte čitajući


Potrebno je:

  • 2 jaja,
  • 200g šećera,
  • 50g margarina,
  • 1 kesica C Eskimko slatka tradicija sa ukusom čokolade,
  • kora od jednog limuna, srednje veličine,
  • sok od jednog limuna,
  • 2 kesice vanilin šećera,
  • 350g brašna i
  • 1 prašak za pecivo.

Za posipanje:
  • 100g šećera u prahu.

Priprema:

Otopljenom i malo prohlađenom margarinu dodati šećer, C Eskimko, rendanu koru od limuna, sok od limuna, vailin šećer, jaja, brašno i na kraju prašak za pecivo. Sve dobro sjediniti. Od testa oblikujte kuglice po želji i ređajte u tepsiju obloženu papirom za pečenje.Rernu zagrejte na 180 stepeni i pecite keksiće oko petnestak minuta. Gotove keksiće pospite šećerom u prahu.


















Нема коментара:

Постави коментар