субота, 29. септембар 2018.

Pita sa ajvarom
















Ako ste već napravile ajvar, možete napraviti i ovu izdašnu i brzu pitu.
Ja sam koristila ajvar koji sam pravila u Srbobranu na manifestaciji " Izadji mi na teglu".
Vi umesto blitve možete dodati spanać, a i ne morate ni jedno ni drugo, u svakom slučaju pita je odlična.
Uživajte u svakom zalogaju to Vam želi Baćkova kuhinja!
Umalo da zaboravim da napišem, na manifestaciji " Izadji mi na teglu" svi su mislili da je Baćkova kuhinja, kuhinja muške osobe. Što baš Baćkova kuhinja, pitali su me? Što nisam napisala Verina, Veričina kuhinja?
Pa to je moj nadimak, odgovorila sam im. Voditelj me gleda i pita: ko Vam je dao taj nadimak?
Moj tata, odgovaram. Smeh, jeste neobičan, ali moj je. Da to je moja kuhinja, Baćkova kuhinja, moj tata odavno više nije medju nama.


Potrebno je:
  • 500g kora za pitu, 
  • 300g ajvara,
  • 2dl kisele pavlake, 
  • 300g sira,
  • 3 jaja,
  • 10 listova blitve,
  • 100 ml kisele vode i 
  • 1 kašičica soli.



Priprema :

Blitvu iseckajte.

Sjedinite pavlaku, sir, jaja, ajvar, kiselu vodu, so i na kraju dodajte seckanu blitvu.
Stavite jednu koru premažite filom, zatim drugu koru i urolajte i tako redom dok ne potrošite sve i kore i fil. Podmažite tepsiju, ja sam koristila okruglu i redjajte pripremljene kore u krug.
Rernu zagrejte na 200 stepeni i pecite dok pita lepo ne porumeni

Нема коментара:

Постави коментар