среда, 16. октобар 2019.

Baćkova kuhinja, zašto tako



Zovem se Verica Poznanović, moj pokojni tata Petar zvao me je pravim imenom jedino kada je bio ljut, uvek me je zvao Baćko, zbog toga se i moj blog i stranica zovu" Baćkova kuhinja".
Spoj prošlosti, sadašnjosti i nekih budućih vremena.
Mislim da sam spojila korisno i lepo, kad već kuvam, pečem, mesim što sve to ne bih slikala napisala recept i postavila na moj blog i stranicu. Možda se nekome i dopadne. Često kažem nije sve u kuvanju ima nešto i u čitanju i putovanju.Davno sam počela da pišem recepte, ali pre četiri godine tačnije 2016 obavezno barem jednom nedeljno objavim recept. Omiljena su mi stara tradicionalna jela, pošto su moji koreni iz Hercegovine, zeljanica, pita sa sirom, raštan, presnac, (prijesnac) kako bi moja mama rekla. Naravno volim i Vojvođansku kuhinju, knedle, kuglof...
Nikada se profesionalno nisam bavila kuvanjem.
Moje omiljeno jelo je Zeljanica, volim da je jedem sa kiselim mlekom (kiselinom) kako bi rekla moja baba Sava.
Znala je da kaže:"Sedi na taj basamak sad ću ti doneti kiselinu i zeljanicu.
Ne volim striktno da se pridržavam recepta, uglavnom improvizujem, uvek dodam nešto svoje.
Najviše volim da spremam kuglof, slan, sladak ma sve varijante.
Moj omiljeni začin je bosiljak, volim miris bosiljka jer kažu" Duša dobrih ljudi miriše na bosiljak" а моja baba Sava je uvek struk bosiljka nosila u džepu od kecelje.Kod nas se uglavnom jede kalorična hrana, bože moj kakao kaže moja koleginica "MAST DAJE UKUS." Spremam ja i slana i slatka jela, mada mislim da bolje spremam slana jela.

Нема коментара:

Постави коментар