уторак, 22. август 2017.

Kljukuša




Osnovni sastojci klasične kljukuše su: brašno, so i voda. U Krajini je nešto raširenija verzija sa dodatkom krompira i jaja. Uglavnom, smesa se u tepsiji ispeče na srednje jakoj vatri, da bi se nakon toga kljukuša iskomadala prelila sa otopljenom mašću i iseckanim belim lukom i servirala uz sir, kiselo mleko.

Za pravi ukus, kljukuša sa sirom i kiselim mlekom trebala bi se obavezno jesti sa   belim lukom.
Pa ko voli nek izvoli
. Drvenu  palju  tako je zvala moja baba Sava Radišić tako je zove i ja, ja sam nasledila od moje   drage babe, divne žene, koja odavno nije medju nama.
Ja učim moju decu da ne zaborave svoje pretke, jer danas smo potomci  a sutra već preci.
Ivan Radišić, Lazar Radišić, Petar Radišić.
Blagoje Bjelica, Lazo Bjelica, Ikonija Bjelica rodjena Muratović.
Đuro Poznanović, Petar  Poznanović, Dragica Poznanović rodjena Carić.
Gavro  Babić, Mika Babić, Desa Poznanović rodjena Babić.

Нема коментара:

Постави коментар