четвртак, 19. март 2020.

Hleb bez kvasca

























Odmah da napomenem da sam ovaj hleb počela da pravim uveče 18.03.2020. oko 23 sata, pa kako će ispasti videćemo, pošto se sa posla vraćam kući oko 17 časova. 19.03.2020. sledi nastavak.

Kvasca nema ni za lek.


Da probamo
Potrebno je:

  • 100g ražanog brašna,
  • 100g heljdinog brašna,
  • 200g belog brašna
  • 1/2 kašičice soli,
  • 2 kašike mlevenog lana
  • 1 kašika praška za pecivo,
  • pola kašičice sode bikarbone,
  • sok od pola limuna,
  • 3 dl vode.


Priprema:



Pomešajte ražano, heljdino i belo brašno dodajte so, lan, sok od pola limuna, prašak za pecivo sodu bikarbonu i vodu. Sve lepo izmešajte kašikom, prekrijte činiju celofanom i ostavite preko noći. Ja sam to uradila oko 23 sata, kao što sam već gore napisala. Ujutru ćete dobiti jako gustu smesu jer ražano i heljdino brašno upijaju dosta vode. Kada sam došla sa posla, pogledala sam testo posula malo brašna na radnu površinu I izručila testo. Testo ne treba dodatno da mesite, formirajte željeni oblik hleba I stavite u podmazanu I brašnom posutu tepsiju. Veknicu stavite u zagrejanu rernu i pecite na temperaturi između 200 i 210 stepeni oko 30 minuta. Uhvatiće se lepa tamnije korica. Proverite čačkalicom da li je hleb gotov. Ako se ništa ne lepi za nju, onda jeste. Ostavite ga da se malo prohladi, pa secite.

Нема коментара:

Постави коментар