среда, 25. март 2020.

Kuglof























Jednom sam zaboravila da stavim prašak za pecivo, kuglof je bio odličan, sada ga uopšte više ne stavljam.Mere su u kašikama. Kuglof je za mene idealan kolač, sve smućkaš, možeš da dodaješ šta hoćeš nećeš pogrešiti ako ispadne i malo tvrd uz mleko i čaj je odličan. Oblik mu je lep, ukus mu je odličan, bezbroj varijanti na temu kuglof .....Uživajte u svakom zalogaju, napolju veje sneg,počnite da čitate neku dobru knjigu, pogledajte neki dobar film......Moja preporuka za čitanje je Sara Lark, "U zemlji belog oblaka".Prvu knjigu sam pročitala u jednom dahu, prosto nisam mogla da je ispustim iz ruku, koleginica je za sebe uzela iz biblioteke ali pošto je već čitala jednu knjigu meni je dala ovu sagu na čitanje. Ja sam prosto rečeno očarana, odmah sam pomislila kako da dođem do drugog dela. Ali eto neko zna da ja jako volim knjige i....Nastavak drugi deo knjige sam dobila na poklon "Pesma Maora", treći deo ću kupiti "Zov kivija". Ovo je veličanstvena saga o Novom Zelandu, ah moraću da kupim i prvi deo da bih imala komplet.Šteta je imati drugi i treći deo a nemati prvi, zar ne....Ljubav, mržnja, poverenje i neprijateljstvo i dve porodice čije su sudbine neraskidivo povezane.....U sudbinama dveju mladih žena potpuno različitog karaktera,


Za ovaj kuglof

Potrebno je:

  • 3 jaja,
  • 7kašika šećera,
  • 1 kašika vanilin šećera,
  • 8 kašika ulja,
  • 3 kašike mlake vode,
  • 8 kašika brašna i
  • 4 kašike kakao praha.

Priprema:

Umutiti jaja i šećer dodati vanillin šećer, ulje, vodu i na kraju brašno. Sve dobro sjediniti. Celokupnu masu podeliti na dva dela u jedan deo dodati kakao i dobro izmešati.Kalup za kuglof podmazati i blago pobrašnjaviti. Sipati kašikom svuda po dnu svetlu masu, onda preko sipati tamnu masu i na kraju sve izmešati viljuškom.Uključiti rernu na 180°C ( to uraditi kad počnete da sipate masu u kalup, dok vi završite sa sipanjem,rerna će se zagrejati ) i pecite kuglof oko 40 minuta. Probati sa drvenim štapićem da li je kuglof pečen, ako se testo ne lepi za štapić pečen je.Ostaviti u kalupu da se ohladi. Ja sam ovaj put kuglof ostavila takv kakav jeste, čak ga nisam posula ni šećerom u prahu.

Нема коментара:

Постави коментар