недеља, 23. октобар 2022.

Lepinja na čoku ili kukuruzovini

 Čok ili kukruzovina pitanje je sada?

Ja sam rođena Stepanovčanka, i mi smo to zvali čokovi. Tata je iz jasala izbacivao čokove kada 

životinje pojedu kukuruzovinu (odnosno lišće na čoku). Čokovi su se vezali u snopove i koristili za potpalu.

Bila kakao bilo ja sam napravila pogaču na čoku ( mi to tako zovemo). 


Za ovu pogaču je potreban jedan čok koji sam ja presekla na dva dela.


Potrebno je :

400g brašna,
200g pirea od bundeve,
4 kašike majoneza,
1 kesica suvoga kvasca, 
1 kašičica šećera i

1 kašičica soli. 

Za premazivanje: 1 žumance

Za posipanje:

1 kašika  crnog susama.

Priprema: 


Bundevu ispeći, ohladiti i propasirati.
U veću činiju staviti brašno, dodati pire od bundeve, so, šećer i majonez i kvasac. 
Zamesiti fino, glatko testo, ostaviti ga da naraste. Ako treba dodajte još malo brašna. 

Čokove sam po sredini omotala aluminijunskom folijom, testo rastanjila na debljinu maloga  prsta, isekla na trake i motala oko čoka


Нема коментара:

Постави коментар