понедељак, 17. август 2020.

Stopama mojih predaka



Stopama mojih predaka, Radišića, Bjelica, Čabrila, Muratovića.

Trebinje 15.08.2020. Leta Gospodnjeg



Vodič Milica nam objašnjava da pijaca traje do 14 časova, do tog vremena da kupimo šta nam treba.
Moram kupiti sir iz mešine odnosno mješine. Prilazimo i pitamo gde da kupimo sir, pokazuju nam ceo red stolova gde se prodaje sir iz mešine, mješine. Prolazimo par stolova i ja i stajem ispred stola gde žena prodaje sir.
Dobar dan, dobar dan.
Koliko Vam košta sir, pitam?
Osam maraka, odgovara žena. A vi niste odavde upita me ona. Nismo, mi smo iz Vojvodine.
Ali moji koreni su odavde.
Moja mama rođena Bjelica je iz Hercegovine sa Zaovišta.
Od kojih Bjelica upita ona. Deda mi je Lazo Bjelica a baba Ikonija Bjelica rođena Muratović. Kako ti se zove mama, upita me ona .
Mirjana odgovorih joj.
Kosta, Milan, Blagoje to su ti ujaci? Jesu.
Radojka, Stana, Bora, Milena, Desa to su ti tetke. Jesu odgovorih.
Pa Vi ih poznajete. Poznajem odgovori žena, ja sam ti rodica.
Da li je slučajnost ili neka viša sila, čudni su putevi Božiji.

Нема коментара:

Постави коментар