субота, 3. април 2021.

Volim knjige



Ja sam Verica Poznanović,

Imam:) muža, sina i ćerku, različita su nam interesovanja.
Veliki sam ljubitelj životinja, imam svoj blog o kuvanju "Baćkova kuhinja", volim da putujem, a često znam da kažem da više volim da čitam nego da kuvam. Radim u jednoj Novosadskoj firmi kao službenik.
Mislim da odlično spremam staro hercegovačko jelo Zeljanicu, a znam da napravim i kiselinu.
Moja mama je jako zanimljiva osoba, zna lepo da priča priče iz prošlosti.
Toliko od mene.
Srdačan pozdrav!
Verica Poznanović
27.03.2021. Leta gospodnjegMoj omiljeni,
najomiljeniji komad nameštaja je polica za knjige. Ova polica je mala da bi stale sve knjige koliko ih imam. Znam knjiga je vredna samo ako se čita, ali ja ih volim, pozajmiću uvek knjigu da se pročita i uredno vrati. Ne volim kad mi neko uzme knjige i nikada ne vrati, kad pitam posle godinu dana da li je pročitao knjige i da li će mi ih vratiti a ta me osoba belo gleda.
Kakve knjige ma nema pojma gde su. E onda se baš naljutim, možda za tebe te knjige nemaju neku vrednost ali za mene imaju, nemoj više nikada da pitaš da li možeš da uzmeš neku knjigu. Ali kad pozajmi knjigu pa je vrati kao da su je koze žvakale....


Volim knjige,

pročitane knjige slažem na policu a nepročitane pored police.
Volim knjige, baš ih volim. Svaka kuća sa knjigama priča svoju priču.
Kad neko kaže reci mi šta čitaš pa ću ti reći ko si?
Da li je baš tako, imate ljudi koji uopšte ne vole da čitaju knjige. Pa ko su onda oni.

p.s

Pre neki dan vraćam se ja biciklom iz Stepanovićeva i vidim u kanalu bačene knjige.
Spustim se ja lepo u kanal pogledam koje su knjige stavim ih u korpu i donesem kući.
Dece počnu da viču na mene, ko zna ko je to bacio i gde su bile. Ma baš me briga neko je čistio kuću i nije ih bacio u kantu za smeće već u kanal, ne trebaju mu a meni trebaju, sad su moje. Sreća što nije padala kiša....
Svašta odgovaraju u glas, Rajko me gleda i ništa ne kaže, šta će misli bolje i knjige nego još neko mače ili kuče.

Нема коментара:

Постави коментар