недеља, 11. септембар 2022.

Opanci



Moram odmah da napomenem da mi opančići nisu isti, ali ni patlidžani nisu bili isti. Jedan opančić mi je malo nakrivo.
Videla sam cipelice i baletanke od patlidžana, ali ja sam odlučila da napravim opančiće sa kaiševima. Ja imama Mačvanske opanke, i jako ih volim, ali moji pravi opanci nemaju grešku. Ovi imaju, i baš zbog toga mi se dopadaju.

Potrebno je:

  • 2 patlidžana,
  • 100 grama slanine,
  • 1 glavica crnog luka,
  • 100 gpirinča,
  • 2 crvene paprike i,
  • po ukusu so, biber i začin C.

Priprema:




Patlidžan izdubimo formirajući opančiće i malo posolimo unutrašnji deo.Sredinu patlidžana što smo izdubili nasečemo na kockice i sa usitnjenim crnim lukom i slaninicom propržimo. U tu smesu dodamo predhodno obaren pirinač, seckanu papriku, i začine po ukusu so, biber i začin C. Nalijemo malo vode i dinstamo par minuta. Tepsiju obložimo papirom za pečenje stavimo patlidžan i smesom napunimo opančičeće. Napravimo dve trakice od patlidžana, stavimo preko, to su nam kaiščići. Pečemo na 180 C oko 25 minuta u predhodno zagrejanoj rerni. Dekorišemo po ukusu.



Нема коментара:

Постави коментар