недеља, 17. април 2022.

Pisma iz Zmajeva















Pisma iz Zmajeva


POTREBNO JE:


4 šoljica ulja,
3 šoljice piva,
750 g brašna,
1 kesica suvog kvasca I
pola kašičice soli.
Začini po ukusu:
Ljuta mlevena paprika, biber.....


PRIPREMA


Zamesite testo, od brašna, ulja piva soli i suvog kvasca, dodajte začine po ukusu ja sam dodala ljutu papriku i biber, ostavite sat vremena testo da naraste, pa ga razvijte i isecite na kvadrate, na sredinu svakoga kvadrata stavite pismo i ormirajte koverat, pecite na 200 stepeni kod lepo ne porumene.

Uz poneko pismo možete prikačiti I neku poruku ili naznačiti za koga je. Zar nebi bilo lepo da nekome pošaljete ovakvo ljubavno pismo, kada se u proleće budi sve pa i ljubav. Napišite neku lepu poruku na papirić, papirić smotajte i zatvorite pismo, nekoga ćete sigurno, obradovati ulepšati mu dan, razveseliti ga.Voli te mama, kupi voljenoj osobi knjigu, kupi čokoladu, pokloni cveće, …

Nikada ne bih pomislila da će citat iz knjige Dajane Gabaldon " Putnik"
biti citat za vek vekova za moga sina, moga supruga i mene.
Kao putnik kroz vreme odavde pa do večnosti!
Napravila sam ova pisma u svakom pismu je isti tekst.
Petre, ti znaš da svaki dan , svaki sat, svaki minut na tebe misli tvoja mama. TI si moja prva radost i moja večna tuga. Puno te voli tvoja sestra Milica, tata Rajko, tvoja tetka Jelica koju si ti voleo , i tečo Dragan koga si ti zvao Dragče, tvoja baba Mira.
Zar je moralo tako biti. Vole te tvoji drugovi Marko i Miloš.......
Nadam se da ova pisma putuju kroz vreme....

Нема коментара:

Постави коментар