субота, 26. септембар 2020.

Seljačka proja



 




 

 
Poslednje proleće u Parizu, Jelena Bačić Alimpić

 Ja sam pre par godina posetila Pariz, tačnije 2012. godine.  Ne bih da Vam pišem o čarima Pariza, neću ni da Vam pišem o knjizi, sve što bih napisala mislim da ne bi bilo dovoljno.Pre par dana srele se nas tri rođake, pita jedna : ,,Verice šta trenutno čitaš,,? Poslednje proleće u Parizu, odgovorih joj, ova druga me samo pogledala i rekla: ,, ja čitam težu literaturu,,.

Svako čita ono što voli, a meni se knjiga baš, baš dopala....



Evo recepata za pravu “seljačku proju”.
Potrebno je:

  • 400 g krupno mlevenog kukuruznog brasna,
  • 220 ml mlake vode u kojoj je razmućena  sa 1/ 2 kesice praška za pecivo,
  • 1 ravna kašičica soli i
  • mast za podmazivanje.
Priprema:

U 400 grama kukuruznog brašna dodati  oko 200 ml mlake vode sa razmućenim praškom za pecivo i jednom  kašičicom  soli. Masa treba da je nešto gušća od testa za palačinke. Sve to varjačom izmešati i sipati u tepsiju podmazanu mašću,  staviti u zagrejanu rernu, na 230 stepeni, i peći oko 20 min.  odnosno dok ne bude pečeno. 

Ispečenu proju malo poprskati vodom, prekriti je kuhinjskom krpom i ostaviti da se prohladi.



 

 

Нема коментара:

Постави коментар