субота, 30. септембар 2017.

Recept za mafine sa borovnicama, na način kako ih sprema Meri Simsis



Recept za mafine sa borovnicama, na način kako ih sprema Meri Simses
Verujem da neke stvari nisu slučajne, da se dešavaju sa razlogom, mislim, ma ubedjena,  sam da je ova knjiga morala dospeti u moje ruke. Moja baba nije znala da sprema mafine, nikada  nije ni čula za njih, ali je zato najbolje spremla pitu sa sirom.Volela sam kada mi kaze" sedi na basanak, jedi pitu, a uzmi malo i saransaka ( belog luka).
Moja divna baba Sava, moja baba Ikonija.


Za mafine je potrebno:

  •  2 šolje brašna,
  •  pola šolje šećera,
  •  2 kafene kašičice praška za pecivo,
  •  8 supenih kašika  maslaca, otopljenog
  •  3/4  šolje mleka,
  •  1 jaje,
  •  1 kafena kašičica vanilin šećera,
  •  1,5 šolja borovnica i 
  •   prah šećer za posipanje.



Priprema:
Zagrejte rernu na 200 stepeni, u činiji pomešajte brašno,šećer i prašak za pecivo . Jednu punu supenu kašiku ove mešavine pomešajte sa borovnicama. U drugoj činiji dobro sjedinite maslac, mleko, jaje i vanilin šećer, dodajte smesu prvobitnoj mešavini, promešajte i dodajte borovnice. U modle za mafine stavite korpice i punite smesom 3/4 .Po vrhu ih pospite šećerom u prahu po ukusu. Pecite 20 do 25 minuta. 

Нема коментара:

Постави коментар