субота, 8. јул 2017.

Brza pita sa tikvicama



Ivanjdan ili Ivandan je hrišćanski praznik kojim se obeležava rođenje svetog Jovana Krstitelja, 7. jula po julijanskom, odnosno 24. juna po gregorijanskom kalendaru. Tog dana sunce sija najjačom snagom, otvaraju se nebo i zemlja, progovaraju biljke...

Na Ivanjdan, veruje se, sunce sija najjačom snagom. Otvaraju se nebo i zemlja, sunce zastaje, zaigra tri puta na nebu, progovaraju biljke i životinje, voda i biljke postaju čudotvorne i lekovite.
MISLITE NA POTOMKE NE ZABORAVITE PRETKE, DANAC STE POTOMCI SUTRA STE VEĆ PRECI.
 Moj pradeda Ivan Radišić, moj deda Lazar Radišić, moj tata Petar Radišić.




Potrebno je:
• 2 tikvice srednje veličine
• 1/2 l jogurta ili milerama ja sam stavila mileram
• 3 pune supene kašike belog brašna
• 3 pune supene kašike kukuruznog brašna
• 1 kesica praška za pecivo
• 3 jaja
• 2 supene kašike ulja
• so

Priprema:

Ogulite i izrendajte tikvice. Posolite, prekrijte krpom i ostavite da odstoje oko 10 minuta.
Umutite jaja, mileram, dodajte rendane tikvice, sve ostale sastojke i na kraju prašak za pecivo.
U tepsiju sipajte malo ulja i zagrejte je u vrućoj rerni, a zatim u vrelo ulje saspite smesu. Pecite na 200 stepeni oko 30 minuta.

Servirajto toplo uz kiselo mleko ili jogurt.

Нема коментара:

Постави коментар